Μου το χάρισε πρό ενός ή δύο ετών ένας οικογενειακός φίλος καί το μελέτησα ενδελεχώς. Είναι αξιολογότατον, καθώς παρέχει πολύτιμα στοιχεία, προς όλους όσους ενδιαφέρονται για την Ελλάδα,όσον αφορά τα ισχύοντα τότε θεσμικά, οικονομικά καί άλλα δεδομένα, μεταξύ των οποίων καί τις σχετικές διεθνείς συνθήκες. Μειονέκτημά του, είναι κατ' εμέ, ότι ο συγγραφέας του συγκεκριμένου βιβλίου, υποστηρίζει την τότε επικρατούσα στρατιωτική δικτατορία, με αποτέλεσμα να προκαλεί μίαν ιδιαίτερη δυσχέρεια των νεωτέρων μελετητών του, καθώς μέχρι σήμερα, ανατράπηκαν πλείστα όσα δεδομένα. Εν άλλαις λέξεσιν, η βαθμολογία μου, σε μίαν κλίμακα από το -10 έως το +10, είναι +5.-
Ενδιαφέρομαι, διότι πρόκειται περί ενός πολύ σπουδαίου ιστορικού κειμένου, ως προς μίαν ιστορικήν περίοδον. Ενδιαφέρομαι να το αγοράσω σε πρώτη ευκαιρία.-
Το αγόρασε, όταν εξεδόθη, η μάμμη μου εκ μητρός, Παρασκευή Βλεπάκη (1.920-2.015μ.α.χ.χ.) καί το ανέγνωσε. Μάλιστα, εξ αυτών, μεταξύ άλλων, είχε ένα σύνθημα, που μου άρεσε να λέω: "Το κορίτσι μου χωρίζω, Μητσοτάκη δεν ψηφίζω".-
Πρόκειται περί ενός εξαιρέτου βιβλίου, όσον αφορά την τεκμηρίωσίν του, αν καί προσωπικώς ενίσταμαι όσον αφορά κάποιες θέσεις του συγγραφέως, υπέρ του "Ελληνοχριστιανισμού" καί κατά του Κοραή. Το συστήνω ανεπιφυλάκτως, όσον αφορά τους ενδιαφερομένους προς το συγκεκριμένο θέμα.-
Εξαίρετον. Το διδάχθηκα ως φοιτητής στο Τμήμα Ιστορίας-Αρχαιολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Δυστυχώς, εκ των δύο τόμων, διδάχθηκα μόνον τον δεύτερον καί μου απουσιάζει ο πρώτος τόμος, χάριν συμπληρώσεως του διδύμου του.-