Αν έχετε διαβάσει το πρώτο βιβλίο του ίδιου συγγραφέα και σας άρεσε (Η σιωπηλή ασθενής), τότε σίγουρα θα βρείτε πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση και αυτό. Οι χαρακτήρες, οι περιγραφές, οι διάλογοι δένουν τέλεια και το φινάλε είναι εξίσου ανατρεπτικό. Το συνιστώ!
Αν έχετε διαβάσει το πρώτο βιβλίο του ίδιου συγγραφέα και σας άρεσε (Η σιωπηλή ασθενής), τότε σίγουρα θα βρείτε πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση και αυτό. Οι χαρακτήρες, οι περιγραφές, οι διάλογοι δένουν τέλεια και το φινάλε είναι εξίσου ανατρεπτικό. Το συνιστώ!